Jag mår bra!

Gokväll.

Gårdagen var helt underbar! Grymt fint böllop och snyggaste brudparet i stan ;D Skulle kunna skriva hur mycket som helst men det skulle bli så sjukt långt så jag beskriver hela dagen med ett ord: Perfekt! :) Kom mig hem till klockan ett så det blev inte så sent iallafall. Skönt var det att gå och sova, jag ver helt slutkörd.

Imorse ringde Patrik och väckte mig klockan tio och jag mådde hur bra som helst! Har inte varit bakis överhuvudtaget idag, underbart :) Anderas fick köra mig och hämta skräpmat som jag smaskade i mig till lunch, sen gick jag och Ebbs till mamma. Emil sov så vi kom men vaknade inte alls långt efter att vi kommit. Lika glad och go som alltid :) Stilig i håret har han också blivit för mormor har friserat honom. Nu är han redo för dagis!! ;) Vi traskade vidare till lekparken där vi underhöll oss bra länge. Sen in och gjorde middag för att sedan gå ut igen. Tog en promenad till Rimi och tillbaka.. Stannade här ute ett tag och kastade boll med Ebba, sen var hon död. Köpte lite snask till ikväll så jag har nånting att göra en mysig Söndagskväll, haha :P

Väl inne blev det bad för Emil och sen sängen. Själv så har jag plockat och diskat och jag håller fortfarande på med tvätten. Det sista är i torkskåpet/torktumlaren så kan nog hämte det på en timma. Skönt att allt är rent och fint, både i hemmet och i klädväg ;)

Imorgon är det en stor dag för mig och Emil. Nämligen första dagen på dagis! :) Imorgon blir vi bara där mellan 9-10. En kort dag, men sen blir det mer och mer. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra, men det tror jag! :) Det är bara jag som är lite blödig, haha. Emil har ju blivit så stor.. i mina ögon är han fortfarande en liten liten pojke som ska vara hemma med mamma. Helst för resten av livet ;) Man får väl börja prodicera en till snart? Haha :P

Nu blev det långt. Ska slänga mig i soffan och slappa! Men först bjuder jag på några bilder från gårdagen :)





 





Grattis ännu en gång Jonna och Jonas! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud så fina de var! Jag blir ju helt rörd bara av att se på bilderna. Shit alltså! :D



Jo nu är det dags Lisa. ;)

2009-08-31 @ 07:17:35
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0