Fredagmorgon.

Godmorgon. Nyss klivit upp och nu sitter jag här i nattmössan känns det som. Haah :) Ställde väckarklockan på tio så jag skulle kliva upp i någorlunda bra tid :)

Gårkvällen gick bra. Bästa kvällen för mig sen jag började jobba igen. Som att det var länge sen? HAHA! Halv åtta fick jag ett sms av Anki att Emil sov så sött. Jag frågade om han hade varit snäll och det hade han. I slutet på smset skrev hon: Vi hörs.. Nästa vecka! Haha, eller hur skrev jag tillbaka! ;) Kan ju fetglömma att han ska vara där hela helgen. Jag måste ju få snosa lite på honom nu när jag är ledig ju :D

Var mig hemma till halv tio och surrade en massa i telefon med Jenny :) Sen började jag plocka och fixa här hemma! Gjorde egentligen inte mycket men jag städade undan ALLA saker som låg hullerombuller i hela lägenheten. Så nu strax ska jag köra igång igen. Denna gång med trasan så jag kan damtorka, och sen när Patrik klivit upp blir det damsugning och skurning. Kan även hända att jag sliter upp honom eftersom han kan sova alldeles för länge! :P

Sen nån gång under dagen så åker vi och hämtar hem plutten :) Förhoppningsvis så har han hunnit vila så han är pigg och glad! :)

Nu ska jag ringa Jenny. Tror det är första gången på grymt länge som jag mest troligt har fått sova längre än henne?! Hehe ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0