Ensamhets testet!

Godmorgon. Igår skrev jag ingenting i bloggen, konstigt. Jag tänkte inte på det heller om jag ska vara helt jävla ärlig. Men idag skrivs det ;) Gårdagen spenderades hemma innan det var dags för jobb. Jag diskade och handlade lite medans Emil sov och sen när han vaknade så gick vi på en prommis med Ebba, sen var det dags för mig att fara och jobba. Gick rätt bra igårkväll. Bättre än i Måndags iallafall, tur det ;) Var grymt trött igår så jag somnade på soffan när jag kollade på So you think you can dance, gillar det programmet :) Patrik väckte mig tjugo i tolv så jag kunde förflytta mig till sängen.

Imorse vaknade Emil klockan sex och då var det Patrik som klev upp med honom. Halv åtta gick jag upp för då ville Patrik sova en timma eller två igen. Och givetvis fick han det om han ska orka med hela dagen lång. Tror inte jag har skrivit det här tidigare i bloggen? Kan hända att det är första gången. Men hur som helst.. Idag/eftermiddag så far Patrik till Stockholm ovh blir borta ca 2veckor mer eller mindre. Han ska och jobba. Så jag blir ensam med barn, hund och jobb! Givetvis så är ju många vana vid det men det känns ju liiiite jobbigt att fixa barnvakt till varje kväll eftersom jag enbart jobbar kvällar. Men det skulle lösa sig sa mamma, och jag litar på henne! ;) Det blir nog bra. Fördelen är väl att jag kanske går ner i vikt. Kommer inte ha tid att äta så jag kanske blir supersmal på köpet? HAHA ;D

Idag är det ju som sagt jobb igen. Farmor Anki ska komma hit både idag och imorgon för att vara med Emil när jag jobbar. Hur snällt som helst! :) Plus att Ebba får någon att umgås med och att hon får ta sig ut en liten sväng då också. Nu snart funderar jag på att vispa ihop en pannkakssmet så vi kan käka det till lunch? Men vi får se, känns som att jag och Emil alltid äter det. Måste klura ut när vi åt det sist? Haha ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: emelie

det kommer gå så bra såå! :)

2009-08-27 @ 07:17:36
URL: http://em3lie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0