Barnlös..

Nu har Emil åkt med farmor till stugan i Måttsund. Kändes trist att lämna han, fast å andra sidan kommer han ha det skitkul och jag ska ju ändå jobba hela kvällen. Så med det menar jaga tt vi ändå inte hade träffats förräns imorgon. Fördelen är väl att jag och Patrik får ensamtid, kan ta sovmorgon imorgon plus att jag kan städa ikväll och imorgon på förmiddan i lugn och ro :)

Förmiddagen spenderade vi här ute. Sen vart det lunch och sova för Emil. Själv passade jag på att ta mig en underbart skön dusch och sen packade jag alla hans saker som skulle med till stugan. Nu sitter jag och inväntar på att vattnet ska börja koka så jag kan koka lite nudlar. Vilken toppen lunch/middag va?! ;) Nånting måste jag få i mig innan jag åker och jag orkade verkligen inte laga nån mat. Så det fick bli nudlar :)

Nu ska jag fixa mig iordning och sådant. Sen bär det av mot Boden. Sista arbetsdan denna vecka, lovley! :)

Kommentarer
Postat av: Nath

Du är så duktig som jobbar :-)

2009-08-15 @ 15:14:26
URL: http://www.varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0