Äntligen Fredag!

Yes, äntligen är det den efterlängtade Fredagen. Snart är det helg igen! :) Idag jobbar jag 12-18 och sen är jag ledig till på Måndag, det ska bli underbart! :) Som det ser ut så händer det inget speciellt idag, jag börjar ju jobba snart så.. Ikväll blir det också lugnt, kan hända att jag köper en cider bara för att fira att det är helg, haha! ;) We will see..

Emil har blivit lite småkrasslig. Han hostar rätt mycket och lite småsnorig är han också! Hoppas han hinner bli frisk innan inskolningen sätter igång så vi slipper skjuta upp den. Även Patrik mår kasst, ont i öronen och känner sig allmänt hängig! :( Igår fick Emil spendera sin eftermiddag med mormor sin så Patrik fick vila. Kan hända att det blir så idag också. Patrik får känna efter hur han känner sig idag och mår han inge bättre så får Emil vara med mormor en stund på dagen. Själv så känner jag mig någorlunda okej.. mådde sämre för någon dag sen men nu känns det bra igen! Vi får hoppas att alla är friska och krya innan nästa helg för då ska ju Jonna och Jonas gifta sig!! ;) Och det kan vi ju inte missa, skulle inte vara roligt!

Nuni.. ska ta mig lite frukost i magen och försöka piggna till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0