Welcome to hell

Godmorgon.

Gårdagen var bra. Efter städingen av lägenheten tog vi oss en promenad. Sen blev det en efterlängtad dusch för min del för att sedan knalla vidare till mamma och pappa. Där bjöds det på påskmiddag.. Till förrätt blev det ägg med romsås på (tror att det var det?) och potatis till. Fanns även massa sill men det tycker jag inte om. Varmrätten bestod utav oxfilé, klyftpotatis, svampsås och sallad. Riktigt gott var det, men jag skippade såsen :P Sen blev det eftrrätt som var glass, jättegott även det ;) Till maten (och före och efter, haha) severades det alkohol. Vin, öl och cider. Gissa vad jag drack? HAHA. Svårt att lista ut, neeej ;) Blev en relativt tidig kväll för Emil var så sjukt trött och grinig. Strax efter sju var vi hemma så jag dunkade han i säng på en gång!

Strax före nio kom Anne förbi en sväng. Alltid lika trevligt med sällskap :) Vi satt och kollade på tapetproverna och funderade vad vi (LÄS; Anne) ska ha. Bägga två ska tapetsera om fast i olika rum :) Jag gick och la mig strax efter elva, det var skönt.

Sen var det ju det här med tidiga mornar.. Har säkert slagit rekord idag. 03.34 skulle Emil upp. Och ska han gå upp så ska han upp! Finns inte en chans att han ska till och somna om. Isåfall ingen längre stund. Puh! :( Lyfte över han till våran säng iallafall och där låg vi ett bra tag. Vet inte riktigt vad han har gjort, om han har sovit eller varit vaken. Säkert både och.. lite till och från sådär. Själv så har jag mestadels legat och försökt att sova. Gick inge vidare.. men lite sömn har jag lyckats skrapa ihop, säkert 4½ timma. Tjoho! :/

Emil är argare än argast just nu, vilket han även varit det senaset 3-4 dagarna. Skitjobbig unge just nu! Enbart skriker och gör dumheter. Tror det kallas för humör? Haha! :) Trodde att det humöret kom från Patrik, var helt bombsäker. Men tydligen var jag likadan, om inte ännu värre, då jag var liten. Där ser man! ;P

Näni, nu ska jag underhålla Emil. Åtminstone försöka!

Kommentarer
Postat av: Pia - Mejas mamma

Men shit! 03.34, det är ju verkligen mitt inatten!

2009-04-12 @ 09:16:50
URL: http://piansandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0