Vafaaan

Idag slog Emil upp ögonen tio i fem, bra tid? Neeeeej!! Vi låg (jag sov) i våran säng till halv sex, då blev det välling och sen uppstigning. Är sjukligt trött. Och jätteyr är jag, känns inge bra! Dålig start på denna dag :( Men ska strax slänga mig på soffan och "vila" lite medans Emil leker ;)

Förövrigt så har Emil sovit bra inatt. Var ju som sagt till Marie igår kväll på kärringhäng och Patrik ringde inte vilket jag trodde han skulle göra eftersom jag sa att han skulle ringa om Emil var grinig och jobbig. Men Emil hade inte vaknat en endaste gång, skönt! :) Inte heller har han gjort det under natten, iallafall ingenting som jag har vaknat av isåfall :) Men det måste ske en förändring vad det gäller hans uppstigningstider. Tycker INTE om att han ska vakna fem. Usch! Halv sju får han vakna om han vill.. om inte ännu senare ;)

Nåväl.. Idag har jag ingen aning om vad som händer. Hemma blir vi nog eftersom Emil fortfarande är lite halvtaskig. Men förhoppningsvis går det över fort :)

Nu ska jag fya barnet. Han sliter i sladdar!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0