Utmattad

Känner mig helt utmattad och orkeslös, jättejobigt :( Beror säkert på att jag är hungrig, vad ska det annars vara?

Nåja.. Dagen den rullar på. Emil somnade vid nio tiden så då passade jag på att duscha, underbart :) Efter Emils lunch så for vi på Maxi och handlade lite, sen till Jet och tankade och sen hem. Emil somnade i bilen så slängde över han i vagnen, hämtade Ebba och gick på en promenad. Idag blev det en rätt så kort sväng, orkade faktiskt inte gå så långt idag. Lite sol tittar fram då och då, men det blåser som fasiken! :(

Det är vad vi har gjort en så länge. Blir middag hos mamma och pappa idag, hamburgare och pommes. Gott med färdiglagad mat ;) Helst av allt hade jag velat äta middag redan nu för jag är vrålhungirg! Men jag får minsann vänta till halv sex. Jättelänge kvar, blä.

Nu ska jag ringa Nathalie och gratta henne till jobbet sitt :)
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0