Underbar dag.

Strax efter nio gick vi och hämtade bilen och sen brummade vi till Björx till Jenny, Loke och Dolly. Kan jag säga något annat än att hundarna var galna? HAHA! :) Det var i princip bus non stop i nästan 2 timmar, tokhundar :) Jenny bjöd mig och Emil på lunch, pannkaka, eller som andra säger, plättar ;) Riktigt gott var det, det tyckte både jag och Emil. Emil åt två pannkakor, duktiga killen :) Efter lunch knallade vi ut på en promenad, mötte upp Jonna och sen mötte vi upp Emelie.

Jag och Jenny tog nu inte världens längsta promenad för hundarna (iallafall lilla Dolly ;) var trötta. Jonna och Emelie knallade vidare och vi knatade tillbaka. Jag, Emil och Ebba tog bilen hem och Jenny och co gick hem. Både Ebba och Emil var helt slutkörda, haha :)

Sen dess har vi inte gjort mycket, enbart varit hemma och tagit det lungt. Iallafall jag och Ebba, Emil är lika galen som alltid :) Snart är det läggdags för Emil, om ca en timma. Han kommer nog somna på stört för han är redan trött, det märks. Han är grinig och klängig till och från. Usch så snorig han har blivit :( Det bara rinner hela hela tiden! Hoppas det går över fort. Men som jag sa tidigare idag, bättre han är sjuk nu så han förhoppnignsvis är frisk och kry då det är 1års kalas ;)

Ikväll tänkte jag fara till Jenny och umgås, hon är "ensam" hela kvällen så då passar jag på, hehe :)

Nu ska jag ta en grinig pojke. Och nej, inte Patrik, det är Emil :P

Kommentarer
Postat av: fanny

pannkaka it is!!

2009-04-06 @ 18:18:21
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0