Underbar dag med dom fina! :)

Tessan dök upp strax före ett. Hon kom in ett tag innan vi knatade vidare. Riktigt underbart väder har vi haft det! :) Blev en vända på Lindex där jag köpte trosor, ta 3 betala för 2, kalasbra! ;) Sen gick vi vidare till Ica Maxi där vi köpte oss en varsinn mjukglass (Även en korv till mig, det blev min lunch)! Äntligen har jag fått min första mjukglass för i år. Oj så gott det var! :) Även Emil tyckte det var supergott, han fick smaka från både mig och Therese! Gullungen! ;) Det bästa av allt var ju att sitta ute och äta, riktiga vår/sommar känslor! :) Efter det promenerade vi hemmåt. Tack för det braiga sällskapet Tessan!!! :) Det måste vi göra om snarast ;)

Emil somnade på vägen hem men vaknade så fort vi var hemma. Så blev tyvärr bara en snabbis han sov. Och det märks då verkligen nu! Han är jättegrinig och supermegatrött :( Nåja, han måste iallafall hålla sig vaken till halv sju. Tidigare än så får han inte gå och sova. Han ska få bada på ett tag, då blir han nöjd ;)

Som jag skrev tidigare så blir det kärringhäng ikväll förhoppningsvis? :) Nu pratar jag med Marie, och det blir häng!! ;)
Vi ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0