Tröttare än tröttast

Så jävla trött jag är, känns att man kliver upp före fan! Egentligen borde jag gått och lagt mig för länge sen för att orka med, men som vanligt så fastnar man framför datorn eller tvn.

Blev en lugn och skön eftermiddag här hemma. Vi myste och busade! :) Innan jag (och Emma, hon följde också med :) skulle iväg och träna så fick Emil bada eftersom han hade kletat banan i hela håret som hade stelnat, haha! Nåja, jag fick iallafall testa på den nya badoljan jag köpt åt han (en rekomendation av Anne) och gud så underbar den var. Han blev inte ett dugg kletig efteråt, jättebra! :) Ska kolla om den hjälper mot hans torrfläckar, jag hoppas då det. Annars måste ju testa någoting annat för nu är Emil rödprickig på nästan hela benen :(

Blev att sola på Sun tan innan träningen, riktigt skönt var det :) Sen blev det Body pump för hela slanten. Snacka om att jag har klena armar, haha. Det är pi princip dom enda övningarna som vjag inte orkar göra allt på. Usch, nu måste jag få lite muskler på kroppen! :) Blev iallafall helt slut sen. Nu känner jag mig smal vilket jag alltid gör direkt efter jag tränar, haha! Synd att det inte syns bara ;)

Nä hörrni. Ska krypa till kojs nu, håller på att däcka. Spännande att se imorgon om jag fått mig nån träningsvärk. Jag tror det, men absolut inte lika mycket som förra gången.. förhoppningsvis! :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: emelie

Hahaha visst är det sjukt att man känner sig smalare efter att man har tränat, precis som att det skulle synas på en gång ;) Jag är likadan! :P

2009-04-03 @ 06:55:31
URL: http://em3lie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0