Tiiiisdag morgon

Godmorgon.

Trött till tusen, det är vad jag är! Usch :( Emil vaknade tjugo över fem och då skulle vi minsann inte sova längre, så det var bara att gilla läget. Natten har varit sådär. Just efter jag hade gått och lagt mig så satte han igång. Jag han säkert gå upp 7 gånger på bara några minuter. Han gnällde och pep hela hela tiden :( Tror att han har/hade ont någonstans, det verkade som det? :/ Strax efter tolv så lyfte jag över han till våran säng, (vilket jag inte gillar eftersom han ska sova på mage, och helst av allt rulla runt) och då somnade han om ordentligt. Tror bara han vaknade en gång under natten.

Nu hör jag hur han står och gnäller. Ovanligt? Neeeej.  Idag blir det en lugn hemma dag för oss. Emils farmor skulle komma förbi, får se om hon fortfarande är sugen då Emil blivit sjuk. Men det tror jag nog att hon är, hehe ;)

Ska ta en gallskrikandes unge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0