Sol sol sol

Idag har jag sovit superlänge, för att vara jag såklart ;) Låg i sängen till strax efter nio, helt underbart! :) I vanliga fall så brukar jag gå upp vid halv åtta - åtta, men inte idag :) Patrik hade lagt Emil lit tidigare imorse för ahn var skittrött, så jag och Emil vaknade samtidigt :)

Idag är det kanonväder så blir en skön promenad sen! Tror även att Patrik skulle med, peppar peppar ;) Men han vill väl också komma ut i det fina vädret och inte bara sitta inne. Annars blir det nog en lugn och skön dag.

Längtar till Fredag för då kommer det  pengar :) Också längar jag till helgen för då kommer ju mamma och tapetserar köket! Tänk vad bra jag har det, en mamma som kommer och göra såna saker åt mig, plus att hon tillochmed tycker det är roligt. Mamma är bäst, ingen protest! ;) Anne och co kommer hem Torsdag natt så vi kanske skulle dricka lite alkohol och surra på fredan eller lördan? Vi får se, beror på så mycket. Men det hade varit trevligt :) Vet inte om dom skulle på krogen? Men själv ska jag inte det iallafall, kan ju inte vara alltför bakis då vi tapetserar, vill ju inte att det ska bli fel, haha ;)

Nu ska jag surfa vidare. Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0