Snarklådan nästa!

Gokväll.

Dagen har spenderats hemma mestadels. Emil är fortfarande världens största snoris men det börjar gå mot ljusare tider. Bra! Hoppas på en problemfri natt, jag håller tummarna! :)

Jag och Emil for på Ica Maxi efter han ätit lunch. Där handlade vi lite barnmat, bröd och mjölk. Nödvändigheter med andra ord :) Väl hemma så hämtade vi bara Ebba och traskade sen ut på en promenad, en lång promenad blev det. Jätteskönt :) Tror den friska luften gör Emil väldigt gott.. Han är ordentligt nerbäddad med overall och åkpåse, det ser sååå härligt ut :) Han sover så jäkla bra ute också, tyvärr så måste jag ju ta in han då vi kommer hem och det är oftast då han vaknar! :( Men men, så är det när man inte bor på bottenvåning :( Idag har han iallafall fått sova en timma i vagnen, så han klarade sig :)

Efter promenaden har vi bara hållt oss hemma och inomhus. Busat och grinat om vartannat, Emil har varit en ARG pojke idag. Då är det skönt när han gått och lagt sig, då samlar man nya krafter till nästa dag :) Har även varit och solat nu ikväll med Anne. Hon slutade jobbet klockan nio så jag hämtade upp henne och sen la vi oss i grillen. Underbart skönt var det!! :)

Åååh. Jag hör att Emil hostar som en galning nu :( Mammas plutt. Ska ringa BVC imorgon och höra om hostmedicin, för nu låter han hemsk :(

Nä nu orkar jag inge mer.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0