Rastlös

Den största nackdelen med att kliva upp så satans tidigt är att förmiddagen går så långsamt. Är redan sjukt jävla rastlös och har varit det ett tag nu. Finns ingenting att göra så tidigt :/ Nåja.. Desto roligare får jag väl hoppas att det blir under dagen, haha ;D

Emil sover. Han har sovit jättelänge nu för att vara han. Han är snart uppe i 2 timmar! Och jag är van med att han sover 1 timma som mest. Men det är skönt :) När plutten har vaknat så är det lunch dax och sen tänkte jag även damsuga, för nu lever vi på stranden igen! sjukt mycket sand som kommer inte, jag förstår inte! Jag verkligen MÅSTE damsuga varannan dag. Egentligen varje, men det orkar jag inte. Finns inget tråkigare som att damsuga, i hate it. Plus att jag blir så svettig av det, haha :)

Ska väl invänta att barnet ska vakna så vi kan dona på här hemma innan Tessan kommer, då blir det promenad! :)

Kommentarer
Postat av: tess

riktigt nice idag lisa, måste göras oftare sen när ja blir gammelstassare igen :P sorry att jag drog in sanden igen.. hehe kraam!

2009-04-21 @ 16:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0