Nämen, Fredag?

Godmorgon. Igår blev det inget bloggande, jag hoppade över det. Eller om jag ska vara helt ärlig så hade jag inte så mycket tid plus att Patrik ockuperade datorn då jag väl hade tid, haha :) Nåja. Jag överlever ;)

Gårdagen var lugn. Myste på här hemma på förmiddagen. Efter Emil ätit lunch och vi fixat iordning oss tog vi oss en promenad runt Kyrkbyn med Ebba. Jätteskönt och härligt var det! :) Väl hemma så blev det mellis och mera bus :) Till middag gjorde Patrik korv i ugn med ost och ketchup på och till det blev det makaroner! Brist på fantasi? ;) Första gången jag bjuder Emil på krov och makaroner.. och det var uppskattat! Han åt upp allting på tallriken, mammas duktiga kille :P På kvällen for jag förbi hos Emma, även Ida kom dit efter ett tag. Kul att umgås :) Hemma till tio, tog ut hunden och så gick jag och la mig. Nice!

Idag var det meningen att Patrik skulle kliva upp med Emil men jag var superpigg då Emil vaknade så då tänkte jag att jag gör det iallafall. (Patrik frågade inatt om jag kunde ta Emil idag för då skulle han gå upp med honom hela helgen, så det är egentligen min baktanke!) Mohahaha ;D

Vad har denna dag att bjuda på? Ja, än så länge så bjuder den på mulet och trist väder. Jag hoppas verkligen att det spricker upp lite senare. Så man kan mysa i solen! :) Annars blir det nog lugnt här hemma..

Ska ta min morgonrök nu och såklart bus med barnet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0