Mys kväll.

Blev en tripp till storheden idag med Emil och Emma. Vi hade så tråkigt så man måste ju syselsätta sig med nånting ;) Hittade iallafall en cykel som jag mest troligt kommer köpa då skattepengarna kommer. Underbart med cykel på sommaren, jag och Emil kan fara vars vi vill ;) Iofs så måste jag jobba i sommar, men inte hela tiden ju! Var hemma strax efter fyra så då snörde jag ihop en middag till Emil och sen gick vi till mamma och åt middag med henne och bror. Blev renskav med potatismos och lingonsylt, mm ;)

Emil sover sen nästan två timmar tillbaka. Själv så har vi handlat en massa gotta och ska slå igång en film typ NU. Måste bara säga att Emil har gått idag också :) Inte så värst mycket, men han kämpar på :) Gullungen! Och så fick han ett par skor av mormor sin idag, hans alldelens första skor! :) Ska bli kul när han kan använda dom.

Just ja, film var det ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0