Lördag :)

Godmorgon! :)

Patrik tog Emil imorse så jag vaknade klockan åtta och var superpigg :) Så jag gick upp och Patrik den slökorven ick och la sig igen, haha! :)

Än så länge har Emil knappt gått nånting idag. Några få steg.. men han ramlade på en gång så då gav han upp :P Får se om det blir mer under dagen. Vad som händer idag har jag faktiskt ingen aning om? Det är ju sol ute, men blåser som fasiken! Usch :(

Nästa Lördag så kommer mamma så då ska vi tapetsera köket, äntligen! :) Kul att vi hinner göra det innan Emil fyller år, så det är lite finare då han ska ha kalas :P Iofs så har jag ju ingenting till väggarna, men det kommer det med så småningom :) Nu ska jag gå och kolla vad bustrollet gör, det är väääldigt tyst? Och så ska jag slänga han i säng så han får sova lite :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0