Just ja!

Glömde meddela om att Emil fått ännu en tand nu :) Har inte lagt märke till den (Kanske därför Emil varit så vrång!) förrän igår. Tyckte jag såg något litet vitt och då var det ju lilleplutt tanden ;) Så nu har han 3 nere och 3 uppe :) Alltså 6 tänder för dom som inte kunde räkna ut det ;) Tror även att en till är på gång, den andra framtanden. Då kommer han iallafall se mer normal ut, för nu ser det ut som att han har slagit ut en framtand, haha ;)

Emil sover nu igen. La han precis i sängen och det blev knäpptyst på en gång :) Hoppas han vilar länge för annars är han så grinig och bökig :( Blir iallafall att gå ut sen för jag tror det kommer bli kanonväder idag också, jag känner det på mig!! :) Får se vart promenaden bär av då? Kanske storheden igen? Hah.

Nu ska jag surfa vidare och njuta av egen tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0