Godmorgon Luleå.

Idag fick jag min efterlängtade sovmorgon :) Vaknade av att Emil klättrade på mig och då var klockan 08.20 så jag vart superpigg på en gång bara av att se att klockan var så mycket!! ;)

Som sagt så var det inte så jättelänge sen jag vaknade så än så länge har vi inte hunnit med att göra mycket. Ätit frukost och busat :) Emil busar nu med att försöka vandalisera men det går nog inte som han har planerat eftersom jag inte kommer och säger åt honom, haha :)

Idag tänkte vi ta oss en sväng till Dollarstore och kika. Kolla om vi hittar gardiner, helst av allt vill jag ha till både kök och vardagsrum men blir nöjd om jag bara hittar till nått av rummen eftersom jag inte hittat fina gardiner på sjukt länge!! :/ Men vi får le vad det blir, kanske inga alls? Vem vet. Jenny och Loke kanske skulle med dit, det hade varit kul :)

Nejni. Nu ska jag dona på här hemma, ta tag i den satans äckliga disken! :/
Ha en bra regn dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0