En snabbis.

Ett snabbt inlägg har jag tid med ;)

Efter Emil ätit lunch for vi och handlade på Maxi. Väl hemma hämtade jag hunden och vi gick ut på en promenad. Var ute en timma, rikigt skönt :) Kan ju även meddela att han somnade direkt jag la han i vagnen, strax efter ett. Han sov hela promenaden plus att jag lyckades lyfta in honom, ta av han ytterkläderna och lägga han i sin säng och han sov fortfarande! Han brukar alltid vakna av det, men inte idag! :) Efter han sovit två timmar vaknade han, men somnade igen i Patriks famn i soffan, han sov kanske 20 minuter till då. Så alltså har han skrapat ihop nästan 2½ timmas sömn vilket är skitbra! :) I vanliga fall brukar han kanske sova ½-1 timma.

Nåja, har diskat och tvättat idag. Sen blev det middag hos mamma och pappa, tacos :) Kom hem efter sex så då fick han Emil bada och sen blev det nanna kudden. Han vart tyst just före halv åtta. Sen dess har jag plockat undan ALLA leksaker han spritt ut i hela lägenheten. Just nu väntar jag på att klockan närmar sig nio för då ska jag vara i stan för att hämta upp Anne från jobbet också ska vi och sola! :D

Nu ska jag vara lite social med Patrik ett tag, vi ser på whipeout(?)!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0