Besviken

Vädret ser inte alls ut att bli särskilt bra idag :( Visst, det är fortfarande tidigt så man vet aldrig.. men det känns inte som att kommer bli som jag vill :( Nåja, vi lär ju märka..

Emil slog upp ögonen i vanlig tid, 05.20.. det slår tamejfan aldrig fel, haha. Så vi är uppe sen ungefär en timma tillbaka. Jag har hunnit läsa bloggar som jag allid gör på morgonen och sen har jag även betalat alla räkningar. Så nu var det gjort! :) Nu är det bara stan som lockar, haha! ;) Nä, ska inte alls handla så mycket. Jag behöver strumpor och hårfärg, det är det enda jag vet. Och så blir det en lunch på stan i vanlig ordning :) Ska kolla om jag hittar nå litet till Emil för jag har några rabatt checkar :)

Nu ska jag underhålla världens suraste pojk.
Godmorgon

Kommentarer
Postat av: Malin

Gooood mooorgooon :)

2009-04-24 @ 08:23:19
URL: http://malindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0