Ännu en bra dag!

Blev att gå till Leos idag på förmiddagen. Emil brukar sova mellan 9-10 ungefär så strax efter nio knatade vi iväg mot storheden. Vi gick på coop och fördrev  lite tid för vi kom dit (storheden) lite väl tidigt. Klockan tio var vi utanför Leos där vi mötte upp Jenny och Elin med barn och deras småsyskon :) Jättetrevligt var det, barnen lekte så gått det gick, åt lunch/fikade och mös på :) Närmare halv ett begav vi oss hemmåt. Underbart väder har det varit också! Skönt att promenera dit och tillbaka, tur att jag har så nära ;) Tyvärr har det inte blivit någon promenad med Ebba för min del idag men det gör ingenting, varken för mig eller Ebba. Hon har ju ändå fått komma ut, med Patrik :)

Var hemma ett tag och sen for vi förbi Lulebo och fixade med tapeterna till köket, så imorgon åker jag och Anne och hämtar ut tapeter :) Sen hem igen för att sen fortsätta till mamma och pappa på middag. Skönt med dom nära, blir så billigt då haha! ;D Idag bjöds det på kycklingsoppa med bröd till, mums :) Ikväll har Emil fått bada, han var nöjd :) Nu sover han sen snart en timma tillbaka, och inge krångel var det ikväll. Kanon! :)

Sådärja. Då ska jag ta och städa upp i badrummet efter att trollet har varit där och gjort om hela rummet till en pool :P Anne skulle också komma förbi på ett tag, tyckte hon skulle komma och se Desperata med mig och det gick hon med på ;)

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0