Yeeees!

Jag fick sovmorgon idag! Emil vaknade klockan åtta, fatta skönt ;) Eller, han vaknade första gången sex men då fick han komma och sova med mig, och så sov vi till åtta. Superhärligt :)

Så nu sitter jag här och ugglar, Emil ligger i babygymmet och pratar och Patrik&Ebba sover i soffan! Idag ska jag få besök utav Emelie och Vilma, hur kul ska inte det bli? Grymt länge sen jag träffade dom båda nu! Så Emelie, jag hoppas ni kommer, annars blir jag besviken! :( Sen vette tusan vad jag ska göra idag, kanske packa? Det skulle behövas.. Kan ju vara bra att börja redan nu så jag inte måste tok packa sen. Eller så kanske jag rensar ur några skåp i sovrummet? Där har vi också bara en massa skit. Eller så kanske jag tar tag i förrådet? Oooh, mycket att göra!

Nu ska jag äta min Risi-frutti (Rutti-prutti, haha!) och se på när Emil är gnällig, haah :P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja just, nu får man ju barnbidrag, ha ha. Ja men på fredag tycker jag vi kan ses i stan :-)



Ni får gärna komma o hälsa på när ni som helst vill, hon har blivit en stooor tjej. ha ha,tycker hon har blviit en bamse :P

2008-09-15 @ 13:22:59
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: fanny

haha rutti prutti!! ;)

2008-09-15 @ 15:25:01
URL: http://colorcream.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0