Vilken karusell!

Då var det dagen med stort D. Trodde jag. Var helt säker på att jag skulle ligga döende idag, men det är faktiskt tvärtom! Mår mycket mycket bättre i både hals och öron. Nu känner jag knappt av det. Tänk vad lite alkohol kan göra! SUSEN ;)

Gårkvällen blev helt jävla lyckad. Hade jättekul heeeeela kvällen. Länge sen jag hade så roligt som igår. Men med rätt sällskap så kan det inte gå fel! ;) Lite (lite och lite??) kaos blev det i slutet av kvällen, men alla överlevde åtminstone. Hade önskat att en viss person inte överlevt! Så överlag vart kvällen över min förväntan :)

Idag har jag bara tagit det lugnt. Bakislunch kring tolv och sen kom min mamma med Emil strax efter ett. Guuud så jag saknat min lilla kille! Uuuunderbart att se han igen ;) Så vi har lallat på här hemma. Strax efter fem for vi och lämnade Patrik i Sunderbyn och vi for vidare till Ica Maxi där jag köpte massa gotta! :) Så det ska jag snart dra fram, väntar bara på att Emil ska somna. Han ligger i sängen och lever rövare, nu låter han tillochmed lite ledsen? Knas! En promenad med Ebba han vi även med efter besöket på Ica Maxi så hon fick göra det hon skulle.

Idag är världens slöaste dag så Ebba har inte fått nån aktivering överhuvudtaget. Men såna dagar går inte att undvika, det kan inte vara action hela tiden. Och idag var det en sån dag!

Nu ska jag kolla Emil, han är sur.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ha ha, din lilla fylleskata :P

Jag orkar knappast laga mat åt mig själv ju!

2008-09-27 @ 20:22:21
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Malin

vem vill du ska dööööö? :)

2008-09-27 @ 21:34:31
URL: http://malindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0