Så var det kväll

Blev inge besök av Nathalie och Nova :( Men det tar vi en annan dag, eller hur Nathalie?! ;)

Iallafall så gick vi på en prommis med Ebba som tog ungefär en timma, inräknat ett besäk på Rimi. Sen hem och slappade. Han inte vara själv hemma länge för sen ringde Helena och frågade om jag ville ha besök och självklart ville vi ju det! :) Så vi satt och surrade och kollade på Idol som var från Luleå. Kan ju inte påstå att det var särskilt bra! Emil hade jättekul, han satt och skratta åt Helena hela tiden. Min sötunge!! ;) Nu måste fan min kamera komma nån gång, börjar bli smått less. Vill ju kunna ta nå kort på Emil när han är så glad. Har inte ett foto på han sen sen var cirka 2 månader :( Och nu är han ju över 4 månader!!

Helena for iallafall för ett tag sen och Emil har somnat. Patrik är på väg hem från jobbet nu också, men vi kommer nog inte vara så sociala med varandra för han ska sova på en gång. Han börjar igen klockan 5 imorgonbitti :(

Ska iallafall ge Emil mat en gång till och sen ska vi båda sova för natten. Det ska bli skööönt :) Och imorgon ska jag byta ersättning åt han, då går vi över på nummer 2 för barn som är 4 månader och uppåt. Nog för att han blev 4 månader för en vecka sen imorgon men det är ju lika att använda upp maten vi har kvar, annars är det slöseri med pengar. Ersättning är inte billigt!! :/

Nu kom Patrik hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0