Onsdag

Onsdag idag. Imorgon är det sista dagen Patrik jobbar för att sen gå på helg. Ska bli skönt, då slipper jag smyga omkring i lägenheten som jag gör nu, eftersom han går och lägger sig så pass tidigt.

Dagen har än så länge spenderats hemma. Tog en morgonpromenad med Ebbs i 45 minuter. Kastade lite boll och tränade lite fot. Gick rätt så bra faktiskt :) Sen var vi hemma och mös på. Emil har sovit rätt mycket idag så jag har passat på att städa lägenheten. Damtorkat, plockat undan, bytt sängkläder, tvättat en maskin med kläder och damsugit :) Känner mig jätte duktig, haha! :P Disken slapp jag för den hade jag fixat igår som tur var. Badrummet har jag inte orkat ta idag, får ta det en annan dag. Ojsan, kom på att jag måste hänga upp tvätten också, haha. Har inte hunnit göra det än.

Efter jag städat klart så tog vi en promenad till Rimi och mötte upp Emils farmor och så knallade vi hit. Hon hade köpt nå kläder åt Emil som han säkert kommer passa superbra i. En jättefin body med Barbapappa! ;) Sen även ett par tjockare sockar nu då det börjar bli så kallt. Björn hade köpte en T-shirt till Emil, självklart så var det en Luleå Hockey tröja ;) Blir superläckert :P

Nåväl, dom for hem halv tre och nu slappar vi bara. Emil är tyst så jag antar att han somnat nu. La han i sängen för han var grinig. Tror han var trött. Måste gå och kolla vad han gör..

.. Jo, han sov. Han är så söt, mammas guldklimp :) Han ligger och håller om kudden, hihi.

Och nu så är Patrik och besiktar bilen. Hoppas den går igenom men det är jävligt tveksamt. Tror det blir ombesiktning, men då har vi ju en månad på oss att åtgärda felet, så det hinns med :)

Ikväll blir det mest troligt att åka och hälsa på Nathalie, Magnus, Nova och vovvarna. Ska bli superkul. Har aldrig varit där så det blir spännande, och så får man surra lite ;) Och såklart tänkte jag snosa bebis! ;D

Nä, nu väntar den satans tvätten på mig.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är nog mallan som har det :) Jag vet bara att det var en massa godis i ;)

2008-09-03 @ 16:21:19
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Imorgon blev det ju, men jag hör av mig! :-)

Tagit en paus i städningen, ska hänga upp lite tvätt och dona. Måste åka och köpa blöjjor också. Åh, Nova är förbannad.. dags att smita! hörs imorgon! kram

2008-09-03 @ 19:13:39
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0