Onödigt svammel

Tidig morgon, igen. Kommer nog aldrig komma ifrån det, eller vad tror ni? ;P

Har absolut inget vettigt att skriva, förutom att jag är hungrig men vi har ingen frukost! Fan. Måste vänta till senare och fara och äta hos mamma, haha :) Bra med en mamma som bor nära :)

Idag händer nog inte alltför mycket, hoppas fortfarande på att min telefon ska komma! Börjar bli lite smått less nu. Har den inte kommit idag så får Onoff se på fan! Haha :P Nåväl, det löser sig :) Patrik är hemma idag också, fortfarande förkyld :( Så han ligger på soffan och sover. Att han inte blir less att höra oss här i vardagsrummet? Haha. Han får skylla sig själv :)

Nä, nu ska jag fortsätta vara hungrig och drömma mig bort, kan hända att jag drömmer om fika!! :P (Marie, såg nyss dina fina fikabilder, tror du jag blev nå sugen eller???) Ska gå och sätta mig på golvet och leka med Emil så han tycker att hans mamma är underhållande. Sen ska vi gå och sova igen! Skönt :)

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ha ha, hon är en knubbgris våran tjej ;-)



Fika/lunch imorgon blir det väl? Jag ringer dig lite senare, ska försöka ta mig på apoteket och köpa minifom idag, har kommit fram till att hon har ont i magen,därför hon gormar så mkt och låter. :(

2008-09-18 @ 11:54:12
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0