Och den stiiiger

Febern ger inte med sig. Under dagen hade han 38,7 och sen 38,6 så jag trodde det skulle bli bättre. Meeeen så fel jag hade.. Nu innan maten så kollade jag igen och nu låg den på 39,4! :( Min lille plutt! Nåja, hoppas den gå ner över natten iallafall som den gjorde igår natt.

Som jag skrev tidigare så ugglade vi på här hemma. Patrik slutade jobbet två och vid fem tiden for vi på Djurmagazinet och handlade mat och ett ben åt Ebba. Då blev hon lycklig! :) Idag har Ebba fått springa av sig lite iallafall. Patrik var ut och lastade boll med henne och körde lite sök. Skönt att hon inte är alltför understimulerad idag åtminstone! Ska försöka ta mig ut på en långpromenad med henne imorgon. Känns som att jag gått upp hundra kilo på sista tiden, så nu ska det brännas fläsk!! ;)

Kan också meddela att det fortfarande går bra med min nya livs stil, alltså att inte dricka Cola! Har hållt mig i 3(??) veckor nu från att dricka läsk på vardagar, har endast druckit på helgerna. Känner mig stolt! ;) Har varit såååå nära på att köpa några gånger men har inte gjort det. Bra Lisa!

Nu ska jag bänka mig framför tvn och se Deperata husfruar på ett tag. Undra om det är nya avsnitt? Då blir det kul!! :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Malin

Jooo vi måste ta och göra det. Kidnappa bilen och kom hit och lek hihi. Chansen är större att du har bil än jag :)

2008-09-30 @ 21:27:36
URL: http://malindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0