Klippning och punktering

Tisdag kväll.

Dagen har mestadels spenderats hemma. Fick besök utav Emma på förmiddag, sen kom även Daniel förbi. Emma gick hem strax efter ett och jga var tvungen gå ut med Ebbs så Daniel följde med på en promenad. Kanske inte så smart med tanke på att han var förkyld plus att det började regna! ;/ Nåväl.. Kom hem strax efter två. Patrik kom hem från jobbet och Daniel for hem.

Tog det bara lugnt ett tag. Åt lite mat och tog mig en varm och skön dusch. Nu när det börjat bli så kyligt ute så är en varm dusch det bästa som finns ;)

Vid halv fem - fem tiden gick jag och Emil upp till ida där hon och Emma var. Surrade lite och spelade Guitarr Hero, såklart! ;) Jisses så dålig jag har blivit på sistone, haha. Spelar inte så mkt numera så jag riktigt suger, haha. Strax efter sex brummade jag och Emil till Marie, för Marie skulle klippa mig. Nu ser jag inte ut som ett skatbo längre :P Klippte lite på längden och även luggen såklart, den var så lång att apor skulle kunna hänga i den ;) Vi satt och surrade ett tag och bara tog de chill framför tvn.

Satte oss i bilen på väg hem klockan nio. tyckte bilen var lite trög, men tänkte att den enbart var kall och seg. När jag väl tagot mig ut på vägen så upptäckte jag att hur mycket jag än gasade så kom jag bara upp till 50km/h så förstod att nånting var galet. Svängde in i Rutvik och kollade bilen. Sjävklart var det punktering på ena bakdäcket! :( Nåväl, ringde pappa så han kom och bytte däck åt mig. Är inte så haj på det där ;) Så nu går den att köra igen. Tacka fan för reservdäck!! Och vi som har besiktning imorgon, tur att det fanns ett däck där bak ;)

Kom hem strax före tio, så sen dess har jag inte gjort nånting alls. Varit ut med Ebba sista svängen så nu ligger alla och sover utom jag själv. Ska slappa lite i soffan innan Emil ska äta, sen blir det sängen för mig med. Jag är trött.

Så det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0