Kampanjpris!

Blev aldrig att handla nå frukost, glömde totalt bort! Blev att äta lunch på en gång istället, hah :) Nu har jag iallafall varit och köpt en klövjeväska åt Ebba. När jag var på Djurmagazinet och frågade om klövjeväskor visade hon mig en för över tusen kronor! Dream on! Aldrig att jag skulle betala så mycket för en väska till hunden, speciellt inte när det finns billigare! Så jag frågade såklart om det fanns nån som var billigare och då säger en annan tjej i kassan att det finns för kampanjpris nu. Jag var tvungen att ta den största storleken till Ebba och gissa vad den kostade?! 119 kronor! Rena rama fyndet ju!! :) Självklart slog jag till på en gång, hade tänkt att det skulle kosta mellan 200-300 kronor, så jag kom billigt undan ;)

Tog en premiärtur till mamma och pappa kring två-halv tre tiden. Gick faktiskt rätt så bra! :) Hade inte så mycket tungt där i, hon fick bära Emils saker, såsom nappflaska, mat och blöjor :) Så det kanske blev 1½ kilo inklusive väskan. Man ska börja smått.

Så där har vi varit varit hela eftermiddagen, hos mamma och pappa. Åt middag där och surrade på. Pappa lekte med Emil, länge sen han såg lilleman nu. Han är borta så mycket i jobbet så man se han knappt, så kul att ses de få stunder det blir :) Pappa tyckte att Emil skulle få hoppa lite så han for och köpte en hoppgunga åt han, haha. Emil fattade inte riktigt vinken med den, men han trivdes som fisken att sitta där i och snurra runt runt runt! ;) Förhoppningsvis fattar han snart hur man ska göra med den :P

Efter middagen knallade vi hemmåt så kom hem strax före sju. Och Emil har redan somnat! Han har typ sovit 2½ timma idag under heeeela dagen. Och det är sjukt lite för att vara han! Så han har redan däckat. Tror tillochmed att han sover för natten nu. Med undantag för mat såklart :) Tur att jag han bada han igår.. Jag kan ju inte bada en sovandes bebis!

Jag ska väl ta och slänga mig i soffan ett litet tag och sen fortsätta med min packning. Måste bara samla lite energi till det först ;)

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej damen! Varit en fullspäckad dag med skrikande unge, mvc, städning, tvättning och matlagning. Har ej hunnit ringa, såg dock sitt sms först i eftermiddag, men jag slår en signal imorgon! Så du ej tror att jag dissade dig, ha ha :) kram

2008-09-22 @ 19:35:46
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0