Igår var det en vanlig dag..

 Fast det var min födelsedag, hurra hurra hurra! Grattis till mig själv i efterskott, haha :)

Gårdagen var slapp och inte alls som mina förra födelsedagar varit. Fast nu blir man ju bara äldre och äldre så jag bryr mig inte så mycket faktiskt :) Tog det lugnt här hemma på förmiddagen och lallade på. Emil har blivit förkyld, supersnorig :( Så han sov väldigt mycket igår. Så jag han då med att diska iallafall och bara ta det lugnt för mig själv.

Klockan två knallade jag, Ebbs och Emil till mamma för hon skulle bjuda på middag och tårta/fika! :) Orkar aldrig anordna nå sånt för mig själv, haha :) Blev kvar där precis hela dagen. Patrik hämtade oss halv elva på kvällen när han slutade jobbet. Busade med Emil hela dagen, tog även en promenad med Ebbs själv och så lånade jag duschen! Skönt med lite barnvakt ;)

Sen märker jag även att man börjar bli gammal eftersom man inte får lika mycket paket längre. inte för att jag bryr mig heller för den delen :P Men fick iallafall en slant av mamma&pappa, farmor&farfar och mormor. Och ett presentkort av brorsan! Blev skitnöjd :) Så det var min dag, inte särskilt speciell. Men dagen var bra iallafall :)

Idag då? Idag har Emil sovit bättre än de senaste nätterna. Idag vaknade han vid sex tiden och gormade på och var lite ledsen. Men vi somnade om och gick upp sju. Han är så snorig att det täpper igen och han knappt kan andas! :( Tur jag har min snor sug ;)

Vette tusan vad som händer idag. Inte alltför mycket om jag känner mig själv rätt. Kanske städa toaletten? Det är verkligen ett måste!! Tar inte hem folk förräns det är gjort, haha. Känner inte för att gå ut för mycket i onödan nu när Emil är snorig, så vi håller oss nog mest inomhus idag.

Nu frukost, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiit va jag är dålig, GLÖMDE säga grattis..

Men säger de nu, i efterskott=) Grattis!!!=)

2008-09-09 @ 10:44:29
URL: http://fibbz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott gumman!! Pussss

2008-09-09 @ 12:44:13
URL: http://colorcream.blogg
Postat av: jonna

mäh, grattis i efterskott;P

2008-09-09 @ 22:45:07
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0