Godmorgon godmorgon!

Vaknade trax efter sju och var PIGG! ;) Det är inte ofta det änder, haha.. Men jag kommer säkert gå och lägga mig med Emil sen iallafall. Så mysigt! ;)

Gårdagen var lugn och slapp. Hemma hela förmiddagen och sen gick vi till mamma, som vanligt ;) Lämnade Emil där en snabbis och for på Lindex. Kunde ju givetvis inte hålla mig så jag handlade 4st bodysar till Emil, hehe :P Fortfarande handlar jag i 68 som han kan ha snart, förhoppningsvis? :)

Efter middagen gick vi hem. Så vi var hemma kring halv åtta ungefär och då mös vi bara på! :) Emil fick bada igår igen, det gillar han! Och han somnar mycket snabbare då, han kanske blir trött av att bada? :) Måste äve berätta att han bajsade igår! :) (Intressant va?) Och då hade det bara gått 3 dagar sen sist, så det är framsteg! Annars brukar då gå 5 dagar mellan. Hoppas han fortsätter i den här takten :)

Idag då? Idag är det inte nån vanlig dag för idag är det Malins födelsedag!! ;) Grattis grattis grattis! :) Hon blir ett år äldre, precis som jag blev :) Så jag och Emil ska brumma till malin ikväll och fika lite. Måste då skjutsa och hämta Patrik från jobbet annars har jag ingen bil, men det ska inte vara några problem :)

Hur fan ska jag kunna gå ner i vikt när hela September är fylld av födelsedagar?! Haha. Varför skulle alla fylla år den här månaden? Dumt! ;)

Nä, nu blir det lite frukost och bus med Emil. Sen blir det säkert att sova igen! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Men då missar du ju det underbara morgonvädret! Ta och titta ut när du ändå är vaken, man blir på grymt bra humör av vackert väder :D

2008-09-10 @ 09:11:45
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Malin

Thank you :)

2008-09-10 @ 12:18:48
URL: http://malindas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det blir nog fint det ska du se! Jag slår en signal imorgon, hoppas du får en trevlig födelsedagsfika :)

2008-09-10 @ 12:42:37
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ha ha, jävla skitersättning! :O)

2008-09-10 @ 15:11:24
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0