Godmorgon!

Uppe med tuppen som vanligt! :) Även denna dag kände jag mig utvilad, perfekt.

Idag ska vi på stan, jag och Emil. Vi ska möta upp Nathalie&Nova och Emelie&Vilma för en luch på M&P, ska bli riktigt trevligt! :) Premiären för Nathalie sen hon fick guldklimpen Nova ;) Även Jenny och Elin plus barn kanske skulle komma in och luncha om jag inte minns fel? :) Och Marie, skulle du med? Om du nu inte föder barn dvs :) Men det hoppas vi mest på!! :D

Ska även kika på en såkallad "rånarluva" åt Emil, vill ha en sån till han nu när det blir vinter och kallt så hela halsen blir täckt. Plus att man slipper krångla med en massa tjocka halsdukar som enbart är ivägen! Hörde rykten om att det fanns på HM. Och det var inte så dyrt heller! Så jag får gå och kika :)

Haha, ser att Emil har vandrat iväg i babygymmet, han ligger nästan där nere där fötterna ska vara. Skitunge!! :) Ska gå och leka lite med honom nu.. Och själv ska jag försöka få i mig lite frukost så jag inte är alltför hungrig då vi ska äta lunch!

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: linda

finns "rånarluvor" på lindex också ca 60 kr .

2008-09-19 @ 09:18:16
URL: http://lindai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0