Äntligen lite bättre

Nu går febern neråt, skönt. Igår kväll vid åtta då jag kollade tempen så hade den gått upp ytterligare efter jag skrev förra inlägget, den låg då på 39,1 :( Han var inte glad kan jag ju säga. Nåja, han fick mat och sen somande han och sömnen gjorde nog sitt. Han vaknade strax före tolv och ville verkligen äta (Gav han aldrig maten vid elva som jag brukar, tänkte att han skulle få sova så länge han ville pga febern) så han fick mat och jag kollde tempen igen. 36,8? Funderar fortfarande om det kan stämma? Nåja, bättre det än 39 så vi gick och la oss igen.

Nu på morgonen så ligger tempen på 38, så det är ju fortfarande lägre än igår kväll så det känns skönt. Får se lite senare under dagen hur den ligger till då. Förhoppningsvis så går den över helt under dagen!

Haha, jag sitter här som en jäkla zombie, supertrött är jag! Hoppas Emil känner för att somna om tidigt idag, det hade varit grymt skönt. Nu ska jag väl se lite tv i brist på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0