All night loooong

Yes, så var det. Nu är det Lördag och jag är inte alls så bakis som jag trodde jag skulle vara, haha! :)

Blev en kanon kväll igår ;) Började kvällen med att åka till Helena vid halv åtta. Då var det bara jag och Helena så vi satt och surrade på :) Sen trillade det in folk hela tiden, så vi blev ett ganska stort gäng ändå. Det var en härlig blandning av flickor och pojkar, både nyktra och onyktra ;) Tillochmed Patrik kom, det tyckte jag var skitkul. Hur ofta umgås vi på sånt där sätt? Eeeh, aldrig!! Men nu gjorde vi det iallafall :)

Nåväl.. Jag hade ingen plan för kvällen, ingen idé att planera, man får ta den som de kommer. Slutade iallafall med att jag och Emma for till stan för att gå ut på krogen. Vi hamnade på Olivers där jag träffade Moa! :) Jag och Emma tappade bort varandra som man alltid lyckas med, haha. Men vi hade ju kul tillsammans innan, så det var de som räknades ;) Hängde med Moa resten av kvällen, vi dansade, svamlade och spelade Black Jack! Nu förstår jag folk som fastnar för att spela, det var ju så jäkla kul. Och jag vann en hel tjuga! HAHA :P

Kommer inte riktigt ihåg vad klockan var när jag ringde brorsan om skjuts hem, men dom hade inte börjat stänga iallafall. Var hemma kring halv fyra efter vi hade skjutsat hem Tessan och Janne. Patrik hade precis kommit hem då jag kom hem. Vette tusan när vi somnade, men klockan måste ha varit närmare halv sex! :/ Steg upp halv elva och var gode trött. Men bättre att kliva upp och hinna ta det lugnt innan Emil kom hem ;)

Åh så jag saknat honom! Min guldklimp :) Farmor (Emils farmor) kom hit med han strax efter tolv. Min mys pojke! :) Det hade gått jättebra med Emil sa hon, han hade varit såååå snäll. Somnade tidigt också, redan klockan åtta. Men guuud så kul det var att få hem honom :) och nu har vi nyss kommit in från en promenad till Rimi. Lisa ville ha cola ;)

Ikväll blir det bara lugna puckar. Ska mysa med min lilleman, han ska få bada också. Det tycker ha om! ;)

Nu ska jag städa upp lite här hemma medans Emil sover. Fast bara därför så kommer han vakna vilken sekund som helst, så blir det alltid när jag ska göra nå vettigt :P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kanske jag kikar förbi någon kväll till veckan då? :-) Vore trevligt!

Nova är en tjurskalle idag och är mest sur och äter, hon äter och äter och äter. Finns nog inget barn som vräker i sig som hon gör. Mina tissar värker och jag måste nog fara och köpa lite ersättning, kanske hon får äta lite sånt så mina tuttar läker någon gång! :P ha ha

2008-09-06 @ 16:05:31
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ha ha, precis som Nova, Ice och Wilda då, inte allt för sociala, bortsett från Novas skrik. hah! Just varit ute och gått med Nova i vagnen, hon skrek konstant hela prommenaden, nu är hon minsann tyst när hon ligger hos Magnus, skitunge! :P



Ja,visst. Jag kommer förbi ngn kväll :)

2008-09-06 @ 19:20:19
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Malin

Tyckte också det var kul att Patrik kom. Tror aldrig jag varit med om det?! :)

2008-09-06 @ 21:18:26
URL: http://malindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0