Vi överlevde!

Natten blev inte så hemsk som jag trodde. Tror Emil har vaknat två gånger inatt, så det är inte mer än vad han brukar. Mot morgonkvisten fick han komma och sova med mig, det är så mysigt! ;) Sen gick vi upp klockan åtta och busade på och nu sover han igen. Han kommer säkert vakna snart, han har snart sovit en timma.

Idag blir det samma som igår. Ta det lugnt. Emils farmor skulle även komma förbi idag efter jobbet (Hon var här igår också men det skrev jag aldrig i förra inlägget) och underhålla Emil medans jag packar. Skönt :) Är inte särskilt lätt att packa när man har en liten kille som vill ha uppmärksamhet hela tiden! :P Sen ikväll när Emil somnat blir det att fortsätta med packningen så det blir gjort nån gång. Nu har jag iallafall 6 flyttkartonger som är packade och klara för avfärd :)

Nä, ska ta och slå mig ner i soffan och känna lugnet innan Emil vaknar till liv, för då är det full rulle som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0