Torsdag

Emil var inte sådär supernöjd så länge igårkväll. Han vaknade precis då jag gick och la mig så jag lyfte över han till våran säng och han sov till kvart i sju i morse, med några skrik attacker. Men dom varade inte länge. Så någorlunda nöjd var han, men tror det är magen som börjat spöka igen :/

Idag har han varit ganska snäll än så länge. På stan var han lugn och snäll, han satt i barnstol för första gången på M&P när jag åt, det var en riktigt bra idé, för då var han nöjd hela tiden! Han såg ju så mkt ;) Fick sätta filten bakom han eftersom han fortfarande är "för liten", annars skulle han fladdra runt i den stora stolen, haha :P Tyvärr så kunde Nathalie inte följa med, men vi får ta en lunch en annan dag, visst Nathalie?! ;)

Är ganska nyhemkomna nu, Emil sover fortfarande och jag nöter. Väntar på att Patrik ska sluta jobbet så jag, eller han, kan ta ut Ebba. Orkade inte göra det direkt vi kom hem, var för trött för det. Så hon får allt hålla sig ett tag till ;)

Febern är kvar, men väldigt lite. I morse hade han 38,2 och han var inte alls varm, så det känns bra. Ska kolla igen på ett tag och hoppas på att den gått ner mer.

Nu ska jag glo på tv, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Klart det blir lunch en annan dag! :)



Jag har masserat lite på dagarna, men har nog varit rätt glömsk med den om jag ska vara ärlig, men nu har hon iaf somnat, hoppas hon sover ngn timme åtminstone!



Ha en trevlig helg! kram

2008-10-02 @ 23:02:28
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0