Puuuh

Ännu en fullspäckad dag! Puuuh.

Städningen av den gamla lägenheten blev INTE klar :( Jävligt less blev jag.. Tänkte först åa dit nu ikväll då Emil somnat och göra färdigt resten, men jag har fan ingen ork alls. Ska fixa resten imorgon eftermiddag då Patrik kommit hem från jobbet.

Kom mig hem till nya lägenheten strax efter tre, då myste jag på med Emil och Ebba och sen brummade vi ut till Antnäs och åt Tacos! Gott :) Emils farmor kidnappade Emil idag när jag var och städade ;) Dom promenerade till storheden och tillbaka. Hon hade köpt två jättefina tröjor åt han och ett par svart plysch byxor :)

Nu ikväll har vi bara slappat. Tänkte börja packa upp här, men har inte orkat! Ska göra det imorgon på dagen, då har jag förhoppningsvis lite mer energi! ;) 

Snart kommer Emma förbi och säger hej, så måste öppna porten åt henne. Ska gå ut nu! Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0