Nu är jag less!

Ja. Jag är less på att sitta hemma, jag blir ju deprimerad! Speciellt när det är så satans tråkigt väder. Det får gärna komma snö nu för min del, då blir det mycket ljusare och finare ute :)

Idag har vi också bara varit hemma. Emil har varit på riktigt kasst hunör idag! :( Enbart varit grinig och gnällig. Jag ser på han att han är supertrött, men han vägrar att sova!! Knäppa unge! ;)

Och idag har dom äntligen skickat min kamera! har ju bara tagit sisådär över 2 månader, men annars är det lugnt! Så nu snart kommer jag kunna knäppa kort igen, yeeees! ;)

Kan också meddela att jag INTE gjort nånting hemma idag som har med flytten att göra. Har absolut inte haft nån ork eller energi till det. Särskilt inte då Emil varit som han har varit idag. Så databordet ser fortfarande förjävligt ut! :( Men det blir andra puckar nästa vecka. För det första så MÅSTE jag göra det då eftersom vi flyttar på fredagen. Och för det andra är det lättare att pyssla på när Patrik inte är hemma, haha. Nästa vcka jobbar han kväll, så då kommer jag mest troligt få mer gjort :P

Jag har diskat ikväll. Så en liten ansträngning har jag lyckats med. Och så tvättade jag en maskin imorse, men det var inte särskilt jobbigt, jag tvättade ju inte för hand precis ;)

Nu ringa Sara!

Kommentarer
Postat av: Helena

Men lille Pluppen vet du vad jag precis kom på? Du kan ju komma hit någon dag och hälsa på? Jag kan alltid stuva om i mitt schema =) Bara gå på stan här och ta en fika eller vad som helst :) Du kan ju ta med dig Marie också?

2008-10-15 @ 00:03:11
URL: http://hheelleennaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Heeeej,

ja ni är välkomna när ni vill :)

Idag ahr Nova fått skita med hjälp av en temp och salva på bvc, hon har haft riktigt ont inatt och vi fick knappt en blund..

Massagen har fungerat tidigare i kombination med me-smör. Men icke igår/inatt.



Vad gör ni? Är ni bara hemma? Vi med, inatt böev det väl 1 timmmes sömn totalt, man är dööööd.



kram

2008-10-15 @ 10:26:33
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag måste bara kämpa lite mer än jag har gjort. Fan att vi bor såååå jäkla nära statoil. Hmmrr harklar lite.. men ibland är de ganska så bra att statoil är så nära. Typ när man blir sugen på nå gott :P hehe :)

KRAM

2008-10-15 @ 21:42:11
Postat av: Suzie

De var jag som skrev de där nyss.. Mitt namn kom inte med. Knas :D

2008-10-15 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0