Mammas plutt! :(

Nu ikväll så har Emil vrit superduper ledsen! Han har haft en extrem magknip. Tycker så synd om han när han är sådär, i upplösningstillstånd. Ser verkligen ut som att han ska ge upp livet, blir alldelens rödblå i ansiktet och hyperventilerar! :( Mammas plutt! Som tur är så har jag fått lära mig mag massage så jag gjorde den, två gånger, och andra gången prutta han hur mycket som helst! Efter det blev han lugn och snäll och somnade på skötbordet, han var så jäkla trött. Så gav han lite mat och sen la jag han i sin säng så nu sover han gott. Förhoppningsvis tills imorgon, men man vet ju aldrig.

Och äntligen är febern borta! Han hade bara 37,6 nu ikväll så det är ju ingenting :) Hoppas den inte kommer tillbaka imorgon för då ska vi på stan och luncha med Nathalie och Sara plus barnen :)

Nu ska jag äta upp min glass och sen sova. Vem vet när Emil vaknar nästa gång?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja, du ser! Man ska aldrig säga att man fått sova för då får man fan inte det, lilla skitnova! :P

2008-10-02 @ 13:22:30
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0