Lördag

Hejhopp.

Dagen har varit slapp. Spenderade förmiddagen hemma. Jag, Emil och Ebbs tog oss en prommis men inge mer än så. Strax efter tre brummade vi ut till Antnäs och käkade middag. Gott! :) Vi kom oss hem till halv sex och då for Patrik och Ebba till Daniel för att kolla hockeyn. (Ebba är väll inte så intresserad av Hockey, men hon tycker om att åka iväg :P)

Själv så tog jag och Emil bussen som gick kvart i sex till Emelie och Vilma. Jag visste att dom skulle vara hemma (Och att vi fick komma såklart), men jag hade inga pengar på telefonen och kunde inte höra av mig, Så jag hoppades att dom verkligen var hemma och som tur var så var dom det! Haha ;) Där fick dom sig en surprice när vi dök upp! ;) Även Alex, Jenny, Fredrik och Douglas var där, så vi satt och surrade på (Inte Douglas då.. eller jo, fast på sitt eget sätt typ ;P) vilket var jätte trevligt! :) Emil kände inte för att sova då han skulle det så han fick vara vaken tills vi for hem. Tog den tidigare bussen hem idag, den som går halv tio. Det var så mycket fyllon igår på halv elva bussen och jag kände inte för det ikväll också. Så det blev en lugn och skön bussresa hem! :)

Emil sover i sängen sin, Patrik käkar mat, Ebba biter på ett ben och jag nöter här :) Var på Statoil för ett tag sen så ska äta lite choklad och dricka cola som jag köpte! För nu är det ju helg :)

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0