Det snöar!

Jaaa. Se på fan, det snöar ute! Inte fan brukar det snöa såhär tidigt, haha? :) Nåja, den kommer ändå inte stanna kvar så det gör ingenting. Lite mysigt faktiskt! :)

Gårdagen var en bra dag. Myste på här hemma på förmiddagen. Vid ett tiden tog hela familjen en promenad för jag skulle på Apoteket (Igen) och på affären. Ebba fick ha på sig sin klövjeväska när vi gick dit och sen på hemvägen så slapp hon den för då kastade Patrik boll med henne :) Då var hon gode nöjd ;)

Kom bara hem och sen for jag vidare till storheden och handlade lite. Så nu är det fixat inför idag. Sen hem igen och tog det lugnt. Vid sex tiden brummade jag och Emil till stan för att hälsa på hos Emelie och Vilma, alltid lika trevligt! :) Båda barnen somnade samtidigt så då fick tid att surra och kolla på tv :) Tiden bara sprang iväg, så hux flux var klockan halv elva och jag och Emil skulle fara hem. Men det var en trevlig kväll, har kanske lite planer om att fara på K-1 sista oktober, kändes som en bra idé! Jag vet att Patrik vill dit iallafall ;) Och när det är i Luleå också, riktigt häftigt!:) Men vi får se vad som händer :)

Idag är det ju som sagt dop klockan ett. Emil har precis ätit och somnat så förhoppningsvis så är han pigg och glad när vi är i Kyrkan! :) Jag vill ju inte ha en arg pojke med mig inte :P Sen fika här i lokalen, det ska bli gott. Lisa är redan hungrig, hehe ;D

Nu ska jag pyssla på här hemma. Och såklart så måste jag fixa mig också.

Jo föresten! Dom ringde igår, soffan har kommit!!! :) Yeeees. Patrik är sur för att jag inte vill hämta den nu, men det känns så satans onödgt. Vi flyttar om ca 3 veckor, är det itne bättre att ta den då istället för att "bygga ihop" den här?? Jo, mycket bättre att vänta, han får minsann vara sur, haha :) Men då vet jag iallafall att den kommit så vi slipper dramed den här skrot soffan till nya lägenheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0