Back to reality

Så var det Måndag. Emil ligger i vardagsrummet och leker på golvet, jag nördar här, Ebba vet jag inte alls vad hon gör? och Patrik är på jobbet.  Idag blir det en lugn dag här hemma. Ska iallafall ta oss en promenad på ett tag, kanske på en timma, så odjuret får ta sig ut ;) Sen ska jag väl försöka packa upp lite här.. Kan jag vara bra att ha nå glas och liknande, haha ;)

När Patrik slutat jobbet ska vi väl mest troligt fara och storhandla, så vi har lite mat i kyl&frys. Kan ju vara nödvändigt ;) Funderar på att fara på Lindex också och kika, hört att dom har mycket rea nu? Bara inte allt är slut.. Sen måste jag köpa sladdar till alla mina lampor så jag kan hänga upp dom. Så vi får lite belysning i lägenheten. Och även dollarstore skulle jag vilja fara på, men det kanske jag tar imorgon? Vi får se helt enkelt.

Ikväll blir det att fara till gamla lägenheten och fortsätta där. Det är i princip ingenting kvar. Torka lite, damsuga, skura och bära ut alla sopor!

Nu ska jag kolla vad min snorkråka gör! (Emil)
Hejdå

Kommentarer
Postat av: jonna

jo de kan ja göra, de e 2 st:)

Ja vill ha vita.



Jo lindex har fina kläder. Dom e färglada å roliga!:)



Å ang nätterna så e de hemskt tungt. Ibörjan va ellen som emil, men nu grinar hon hysteriskt. Går inte å få riktig kontakt me henne... Men sen när hon vaknar till å slutar gråta så blir hon glad..



Jenny sa nå ang nattskräck å även karro gjorde de. så ja ska googla lite ang de:S



Gud va skönt att ni e typ klara;P

2008-10-27 @ 09:26:59
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: Solan

Hej Lisa



Jo tack allt väl med mig, hoppas att du har det gott med lillkillen. Jag o Lisa kommer o hälsar på nång gång. Lite snävt med tid nu men vi får väl bestämma ihop nåt o se ditt vackra barn. Kramiz från Solan

2008-10-27 @ 11:09:37
URL: http://solblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0