Utvilad!

Gud så underbart! Känner mig grymt utvilad just nu. Gick och la mig halv ett och Emil har inte vaknat en endaste gång inatt, så jag har inte behövt gå upp nånting! Kan det bli bättre?! ;)

Idag är det mycket på schemat. Först och främst så vill jag hinna göra lite mer i hallen då det finns tid över. Mamma måste även kommer förbi och kolla på det vi gjorde igår. Sen så ska jag och Emil åka till Jenny, Fredrik och Loke på kalas! :) Loke blev ju stora killen i Torsdags så vi ska dit och gratta honom :) Har även tvättstugan idag, men tror att det var klockan fem, jag hoppas på det iallafall, så att det inte är nu mitt på dagen. Annars får jag byta tid :) Sen hade det även varit skönt att få lite städat plus att kanske på upp lite julpynt? Vi får se hur mycket jag hinner idag..

Så det blir våran dag det. Nu ska jag ta mig lite frukost för att sen busa och mysa med Emil :)

Hoppas alla får en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0