Tisdag

Då var denna dag förbi. Är absolut inte på bra humör för tillfället. Och fråga mig inte varför för det vet jag inte själv! Är bara på jävligt pissdåligt humör.

Lite kortfattat om dagen. IKEA.. Dit for vi idag. Tog sin lilla tid, men det är så det går när det är flera som ska handla. Kort och gott så har dagen varit bra! Kom hem till sex så då knallade jag direkt till mamma eftersom mina favoriter var där, Emil och Ebbs! ;) Emil har varit hos mormor sen i morse när jag for, och Ebbs kom dit strax före halv två, så hon slapp sitta hemma själv hela dagen. Allt hade gått bra och Emil hade varit hur snäll som helst :)

Vi gick hem och myste lite, Emil fick bada, vilket han verkligen äääälskar! Han plaskar så jag blir alldelens dyngsur! Haha :) Halv åtta så fick han kvällsmaten och sen hopp i säng. Strax efter åtta var det tyst i sovrummet så då passade jag på att packa upp sakerna jag handlat från IKEA, (Var inte så mycket så det gick fort!) och städade undan lite..

Imorgon kommer min farmor till Luleå, så det ska bli superkul! Hon har ju aldrig träffat Emil så hon har längtat :) Emil blir ju stora killen imorgon, ett halv år! Fan vad tiden går fort, helt sjukt.. Nåja, det blir ju bara roligare och roligare också :)

Nu ska jag ta mig en rök och sen slänga mig på soffan och glo tv medans jag inväntar Patrik.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ibland har man sina dagar helt enkelt, och det kan nog till och med behövas ibland :) Har du några planer inför helgen då? Vill ju hitta på nå :)

2008-11-04 @ 23:13:35
URL: http://hheelleennaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaaaa,klart du ska komma och hälsa på då :)



Hittade du nå skoj på ikea?

Varför var du så upprörd i bloggen häromdagen by the way?

2008-11-05 @ 08:08:28
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gå in på bara bilddagboken.se och sök på idajennymaria=)

2008-11-05 @ 11:54:38
URL: http://fibbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0