Slöaste dagen på länge

Har absolut inte gjort nånting idag. Nästan! ;)

Roade oss här hemma tills klockan blev halv elva. Då knallade jag, Emil och Ebba till mamma och pappa för att fördriva tiden! Stannade till strax efter tolv och sen dess har jag bara varit hemma. Har iallafall hängt upp gardiner i sovrummet så nu ser det inte LIKA risigt ut, haha. Men jag är ju självklart ändå inte nöjd eftersom det ska tapetseras om så småning om :)

Emil somnade kring tre och som tur är så sover han fortfarande! Han får gärna sova till fyra, då är det gröt dax för hans del. Sen ska vi alla ut på en prommis med Ebba för att sen gå till mamma och pappa och äta middag vid fem tiden. Porterstek, klyftpotatis och sallad! Mmmm, så gott ;) Efter det ska jag iväg på Maxi och handla lite smått och gott och sen blir det hemmåt. Tänkte fara förbi Sara ikväll då Emil somnat. Har ju inte varit där på år och dar.. Måste se hur fint dom fått i lägenheten sen vi var på IKEA! :D

Nu ska jag slänga mig i soffan innan Emil vaknar! :)

Kommentarer
Postat av: pia

tack för din kommentar : ) det ÄR en stor omställning att få barn!

2008-11-16 @ 17:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0