Slänger in ett till

Det får bli två inlägg idag. Ibland så händer det faktiskt ;)

Varit hemma typ hela dagen. Tog en promenad med Ebbs och Emil mitt på dagen så Emil fick sova lite i vagnen och Ebba fick hoppa och busa i snön. Hon är så lycklig då!! :) Vid två tiden kom Emma förbi en snabbis innan hon skulle iväg på ärenden, brun och fin var hon :) Jag vill också vara brun! Haha. Hon busade lite med Emil och med Ebba.

Var meningen att  jag, Patrik och Emil skulle på Dollarstore, Ica Maxi och lite andra ställen idag på eftermiddagen. Men bror min var cp seg att komma hem med bilen så vi kom iväg alldelens för sent! :( For endast på Jula och köpte mer plugg och skruv och sen hem. Så imorgon tänkte vi dra en runda på förmiddagen för sen skulle Emils farmor komma förbi och hälsa på.

Nåja, det var min rätt så ointressant dag! :P Nu ska jag fortsätta riva tapet och HOPPAS att jag någonsin kommer bli klar. Är jag inte färdig imorgon vette fan vad jag tar mig till!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0