Renskav och potatismos!

Då var det fredag, vilket innebär helg för Patrik. Skönt att ha han hemma! :) Fast det är även skönt när han far och jobbar sen igen, liten ensamtid ;)

Än så länge har vi inte gjort mycket idag. Gått en morgonpromenad med Ebbs och enbart varit hemma och myst på. På ett tag skulle Emils faster komma förbi, alltid lika trevligt :) Då kan jag passa på att damsuga så har Emil någon att roa sig med ;) Sen blir det en till promenad med Ebba, får se om Sara vill följa med då. Tänkte gå runt Kyrkbyn för att sen möta upp Emils farmor på hennes jobb och sen knalla hem igen.. Ska bli skönt med en långpromenad, kanske även kan kasta lite boll med Ebba då, så hon får göra av med lite energi :D

Ikväll blir det middag hos mamma och pappa. Farmor åker hem imorgon så vi tänkte vara lite sociala ikväll. Nog för att jag varit social med farmor, vi har umgåtts varje dag nu då hon är här, men Patrik har knappt hunnit träffa henne eftersom han jobbar. Så vi kanske far på bolaget och handlar nå gott och sitter i huset och surrar. Nu har vi ju som tur är inte så långt när vi ska gå hem. Det tar ju knappt 5 minuter ;)

Ska ta och kolla vad Emil gör nu, han låter då glad iallafall :) Han sitter i babysittern framför tvn och ser på en barnkanal och leker med sin skallra. Min sötaste prins! :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ahhhh, renskav, ge mig!!!! bakishungrig ;)

2008-11-08 @ 20:58:30
URL: http://myopera.com/idaskoog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0