Monday

Så var även denna dag över. Tänk så fort dagarna får. Jag hänger som inte riktigt med!

Idag har jag och Emil varit hos Nathalie och Nova och hälsat på, på eftermiddagen en sväng. Riktigt kul var det att ses, är ju tyvärr inte alltför ofta. Det måste det bli ändring på! :) Det första jag gjorde när jag kom in var att kidnappa Nova från soffan, haha! Söt tjejen :D

Vi drog oss hemmåt (Inte helt hem utan till mamma/mormor) kring fem så då lämnade jag Emil hos mormor sin och gick hem och hämtade min största bebis, Ebba! :D Gick sen tillbaka till mamma och käkade middag, Lasagne! Gött. Emil var riktigt grinig för han var så sjukt trött så vi gick på en snabb promenad direkt efter maten så Emil kunde somna. Väl hemma så fortsatte han sova och sen väckte jag han strax före sju. Han ville bara sova och sova så då tänkte jag att han skulle få göra det. Bytte blöja, drog på pyjamasen, gav han välling och sen fick han somna igen. Störtnöjd kille ;) Han har enbart skrikit till en gång än så länge, det känns bra. Tråkigt bara att han blivit så satans snorig nu igen! :( Täpper igen hela näsan på honom, mammas plutt.

Nu ikväll har jag gjort så som jag gör varje kväll. Plockar undan alla leksaker, slänger grejer i tvätten och diskade. Skönt att ha fått in en rutin, så jäkla enkelt då. Och såklart rent och fint :) Sen fick jag nå ryck så jag har fixat i datarummet, det som går att fixa. Stoppat alla papper och data delar och dylikt där de ska vara så nu är ännu en flyttkartong upp packad :) Nu är det bara kvar två stycken så snart är jag helt klar ;) Är så jäkla less på Patriks gitarrer som är överallt så jag kom på en smart sak. Jag hängde upp dom på väggen i datarummet. På så sätt slipper jag se dom hela tiden! (Det är 3st så dom tar fan plats alltså) Smaaart Lisa :P

Nu ska jag göra nå annat. Vad vet jag inte, kanske ta och lägga mig på soffan och slappa. Jo föresten! Tänkte börja på mitt "nyttiga" liv igen. Jag föll tillbaka till allt cola drickande när vi flyttade :( Så nu ska jag försöka att bara dricka cola på helgerna igen. Har inte druckit nånting idag iallafall, (MEN så råkade jag köpa juleskum tidigare, men var bara tvungen, är ju tradition såhär kring juletider! :P) men det är som nu det är som jobbigast, på kvällarna. Det är alltid då jag är som mest sugen. Jävla beroende!

Nåja, ska sluta pladdra. Ha de bra! :)

Kommentarer
Postat av: Nath

haha, du var ju så sööt ;)

Ja,det tycker jag att vi gör, när du har tid! Nova börjar förhoppningsvis sova bättre med supernappen så :P hah.

2008-11-17 @ 22:46:06
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: jonna

hehe, visst e hon pluttig;)

2008-11-18 @ 11:18:34
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0